Michael Kors

You can never have to many shoes. New in for spring and summer.

9 kommentarer

gud va snygga!

Svar: Visst är de! In Love! :)
gilajoanna.blogg.se

aina [fotoblogg]

Jättesnygga!

Svar: Tack! Älskar de! :)
gilajoanna.blogg.se

Cissi Larsson

Väldigt tjusiga skor!! :)

Passa på att vara med i min tävling om att bli publicerad i en vecka på min blogg! Regler finns på bloggen :)

Svar: Tack! Ska kika inom!
gilajoanna.blogg.se

gud så snygga!

Svar: Tack fina du! :)
gilajoanna.blogg.se

Michelle

Så heta! Så snygga!

Svar: Tack! Visst är de! Älskar de :)
gilajoanna.blogg.se

veronica eriksson

Herregud vilka skönheter, otroligt snygga skor! :) Kram

B R O W N S U G A R

Snygga!

andy

beautiful shoes :)

Lis Mari

Himla fräna! Jag köpte nya för ett tag sedan med, men i mid. Jag tror inte jag skulle kunna gå i dessa :)